FAQ

  • Що буде, коли кур’єр там нікого не знайде?

    У рамках служби доставки ми гарантуємо одну доставку. Будь ласка, виберіть відповідний термін доставки, протягом якого ми зможемо доставити ваше замовлення та напишіть це в коментарях. Необхідно вказати правильний контактний номер для одержувача та відправника та дату на яку потрібно зробити доставку. Якщо кур’єр не знайде нікого на місці, ми намагаємося зв’язатися з вами по телефону, а потім інформація буде передана відправнику. Якщо квіти не будуть доставлені, посилка буде повернена в стаціонарний магазин. За бажанням клієнта може бути зроблена спроба повторної доставки за додаткову плату.

  • Як доглядати за квітами?

    Букет квітів

    Квіти в букеті – після доставки обріжте кінчики, наприклад, гострими ножицями, а потім поставте їх у вазу зі свіжою холодною водою. Найкраще міняти воду щодня, тоді квіти найдовше залишаться свіжими. Важливо, щоб ваза була дуже чистою. 

    Квіткові композиції

    Квіти в композиції  або в кошиках поміщають у флористичну губку з доступом до води. Однак слід зазначити, що при великій кількості квітів у композиції воду можна швидко «напитися» квітами. У цьому випадку слід щодня акуратно розширювати квіти і повільною цівкою поливати губку, ми пропонуємо приблизно півсклянки води. Залежно від розміру композиції.